Sajak Untuk My Love.. Syazairyn Anita

Sayangku,
Kenalilah musim hujan yg basah..
Dan kemarau yg meranggaskan daun-daun kering..
Di sepanjang hari dalam dua belas purnama..
Karena cintaku bersemi di dua musim..
Kenalilah gelisah angin di antara buluh-buluh bambu..
Yang meliuk ke kanan dan meliuk ke kiri..
Yang menggemerisik di antara sunyi..
Karena ada bisikan tentang gelisahku..
Ketika senja turundi bukit-bukit tak berpenghuni..
Ada rona yg dilukiskan pada latar langitnya..
Merah membara dan kadang-kadang lembayung..
Kenalilah warnanya yg disapukan dari rinduku..

Sayangku,
Malam-malamku adalah catatan tentang cinta..
Dinginnya menghangatkan dan memberi aroma rasa..
Aku jejaki purnama yg tenggelam di antara awan..
Dan aku ingin terbenam bersama cinta yg kau bawa..
Wahai sayangku Syazairyn Anita..

Sunday, 5 June 2011

 Cite ini about my love n me... ehhehe.... errmm... baru sebulan.. aku dan dia dah genap setahun dah couple... aku harap.. cinta aku kali ni tak sia2 kan hidup aku dan dia... aku sayang sangat kt dia... aku tak nk lepaskn dia kt siapa2... errmm.. tiap kali aku mcg dia an.. aku msti nynyi 1 lgu utk dia..iaitu lagu akim(janji)...

aq akn selalu....

menjaga dan mencintaimu..
aq janji padamu..
xkn menduakanmu...

dan ada lagi1 lgu nie pula lagu rindu setengah mati (d'masive)


aq rindu setengah mati kpdmu...
sungguh ku ingin kau thu...
aq rindu setengah mati...
aq rindu.....

hah,.... romantic x kitowg???? heheeh.... tpi aku slalu nynyi lgu akim(janji)...
aq ske lgu uh.... 

          aq harap.. suatu hari nnti.. aq dpt jmpa kau (Syazairyn Anita).. aq nk sangat jumpa kau... tapi tak tahu la bila kita dpt jmpa.. n aq harap.. semoga relationship aq kali nie akn kekal hingge ke jnjg pelamin.... kalo aq de jodoh ngn dia.. de la... kalo xde... nk wat cm ne kn... nie semua Allah yg menentukannya...

       aq nk cngt kte bhgia... tpi aq hanya berdoa.. agar relationship kte akn kekal hngge ke akhr hayat... aq tak nak kta gaduh... aq nk kau setia kt aq sowg jer... aq x nk kehilangan kaau... aq nk kau sowg jer...
dgn keizinan Allah... kita akn berjmpa... insyaallah.... but.. i juz say.. i luv u... aq cntekn kau sampai bila2..

Luahan Cinta Oleh Harris Aliff

No comments:

Post a Comment